Gyorskereső: 
1. GYIK
Alkatrész keresése a webshopban
Lásd a szűrők és kereső használata menüpontban

Hogyan adhatok le megrendelést a webshopban? Mi a megrendelés menete?
Megrendelést csak a pontos regisztrációt követően áll módjában leadni. Minden sikeres regisztrációt követően a rendszer egy automatikus visszaigazolást küld, a megadott adatokkal. A nem megfelelően vagy valótlan adatokkal kitöltött adatlapot a rendszer nem fogadja el, így a regisztráció automatikusan törlődik.
A megadott felhasználónév és jelszó segítségével megrendelését bármikor megtekintheti, módosíthatja virtuális kosarában mind addig, míg a megrendelés elküldése gomb segítségével nem aktiválja azt.
Amennyiben bővebb tájékoztatást szeretne kapni a rendelés menetéről és feltételeiről, kattintson a "Rendelési és szállítási információkra" »» katt. ide ««

Mit tegyek, ha futárszolgálattal/személyesen szeretném átvenni a csomagot?
Személyesen - A webáruházon keresztül megrendelt alkatrészeket személyesen a nagykereskedelmi egységünk árukiadójában tudja átvenni a Bp.XIII.ker Lehel u.17-ben, reggel 9:00-től délután 17:00-ig.

Futárszolgálattal történő szállítás díja (kizárólag Magyarország területén):
megrendelés értéke (nettó) 2.000 Ft - 5.000 Ft = 1.600 Ft + ÁFA
megrendelés értéke (nettó) 5.001 Ft - 30.000 Ft = 1.000 Ft + ÁFA
megrendelés értékes (nettó) 30.001 Ft felett = nincs kiszállítási díj

A kiszállítás a megrendelés leadását követő munkanapon történik. A megrendelés napján 12.00 –ig beérkező rendeléseket áll módunkban másnapi kiszállítással teljesíteni. Amennyiben rendelése tartalmaz olyan tételt, mely átmenetileg nem elérhető, vagy nem tartunk raktárkészleten, kollégáink telefonon vagy e-mailben egyeztetnek Önnel a termék szállítási határidejével kapcsolatban.

Mit tegyek, ha elfelejtettem jelszavam?
Mivel az Ön biztonsága érdekében jelszava nem látható, így annak visszaszerzésére az „elfelejtett jelszó” funkciót tudja használni. Mindössze annyi teendője van, hogy megadja azonosító (login) nevét és a rendszer elküldi Önnek a regisztrációnál megadott e-mail címre jelszavát.

Kérhetem a számlát más névre?
A leadott rendeléseket a megrendelés leadásakor rögzített számlázási címre áll módunkban kiállítani. Egy számlacímhez több felhasználónév is tartozhat, azonban ehhez a felhasználónak ismernie kell a felhasználónévhez tartozó web kódot, mellyel módjában áll rögzíteni az adatokat és a rendelést.

Szeretném a megrendelésem utalással fizetni. Mik a lehetőségek?
Amennyiben Ön első alkalommal vásárol nálunk, úgy a fizetés módja készpénzben történik áruátvételkor, vagy bankkártyával, vagy 100% előreutalással, illetve a futárszolgálat útján teljesített rendelés esetén utánvéttel, vagy PayPal online utalással. A későbbi fizetési mód megállapítása további megállapodás alapján lehetséges.

Hova és hogyan utaljak banki előre átutalás esetén?
Előre utaláskor a megrendelés lezárását követően kiállításra kerül egy egyösszegű fizetési értesítés, melyet PDF formában e-mailben, illetve faxon is eljuttatunk. Ez alapján történik az utalás, melynek beérkezése után az előlegszámla kiállításra kerül. Ezt követően értesítjük Önt az áru átvételének időpontjáról, majd annak teljesítésekor kiállítjuk a végszámlát, mely részletesen tartalmazza a megrendelt tételeket, valamint a befizetett előleg összegét.

Hogyan kaphatok tájékoztatást az újdonságokról, kifutott, illetve akciós termékekről?
Web áruházunk fő oldalán az újdonságok külön ˝termékcsoport˝-ként megtalálhatók, melyek az Ön utolsó belépése óta beérkezett termékeket gyűjti össze.
Termékenként jelöljük az árucikk státuszát (˝kifutott termék˝) , valamint termékcsoportonként szűrhetjük a ˝leértékelt˝ cikkeket.
Aktuális akcióink, ajánlatunk elérhetők a főoldalon, valamint az „Aktualitások” menüpont alatt. Továbbá feliratkozhat havonta megjelenő hírlevelünkre, melyben további információkkal és újdonságokkal szolgálunk.


© 2017 Lomex Kft. Minden jog fenntartva.
Az oldal használatához a Google Chrome, a Mozilla Firefox, az Opera, vagy az Internet Explorer böngészők legfrissebb verzióját javasoljuk.