1
Követő
Google Analytics
 
Gyorskereső: 
Megrendelés menete

Általános rendelkezések

1. A Lomex Kft. levélben, telefonon, faxon, e-mailben, személyesen és a www.lomex.hu weboldal eladási rendszerén keresztül fogadja rendeléseit.

2. Regisztráció
– weboldalon keresztül történő megrendelést csak a pontos regisztrációt követően áll módjában leadni. Minden sikeres regisztrációt követően a rendszer egy automatikus visszaigazolást küld, a megadott adatokkal. A nem megfelelően vagy valótlan adatokkal kitöltött adatlapot a rendszer nem fogadja el, így a regisztráció automatikusan törlődik.

3. A rendelés értéke –  a weben leadható megrendelés értéke minimálisan nettó 2000 Ft. Amennyiben a rendelés összege nem éri el a fenti limitet, úgy azt nem tudja elküldeni nekünk, viszont lehetősége van elmenteni és későbbi időpontban folytatva a megkezdett munkát kiegészíteni további tételekkel.Az oldalon feltűntetett árak minden esetben csomagolási egység rendelése, vagy az ennél kevesebb,de teljes maradvány mennyiség megvásárlása esetén érvényesek.Árkalkulátorunk a beírt darabszámra konkrét fizetendő árat jelenít meg mielőtt az Ön kosarába kerül a termék. Ön ennek pontos ismeretében dönthet a termék megrendelésről.

4. Készletek – a készleten lévő termékek esetében feltűntetett mennyiségek tájékoztatásra szolgálnak, és a Lomex Vegyesipari és Kereskedelmi Kft. részéről nem minősülnek kötelező ajánlattételnek. A közbenső értékesítés jogát fenntartjuk! Így megrendelés esetén minden esetben a rendelés tényleges visszaigazolásán feltüntetett mennyiségek és szállítási határidők a mérvadóak!
 Amennyiben a kiválasztott alkatrésznél a készlet mennyisége nagyobb az Ön által rendelt mennyiségnél, úgy a teljes rendelt mennyiség bekerül a kosárba, és a visszagazoláson feltűntetett napon, a kért módon kerül kiszállításra, ill. átadásra.
Amennyiben Ön nagyobb
darabszámban rendel meg egy terméket, mint a raktárkészlet, a rendszer két sorban rögzíti a rendelést.

Az első sor, ami raktáron van, a második a készlet feletti mennyiség, amely piros mezőben jelenik meg. A készlet feletti mennyisére, ahogy az ilyen rendelések esetén arra a felugró ablak is figyelmeztet, sem a feltűntetett ár sem a szállítási határidő nem vonatkozik. Ön a tényleges várható eltérésről írásban visszaigazolást kap és módjában áll rendelését a megváltozott körülmények esetén is fenntartani, vagy a rendeléstől elállni. 
 Amennyiben ˝nincs raktáron˝ feliratot lát a megrendelni kívánt alkatrész mellett, úgy a kért mennyiség szállíthatósága további egyeztetést igényel, tehát klikkeljen a ˝kérjen egyedi ajánlatot˝ gombra.

5. Kosár/rendelés – A megadott felhasználónév és jelszó segítségével megrendelését bármikor megtekintheti, módosíthatja virtuális kosarában mindaddig, míg a megrendelés elküldése gomb segítségével nem érvényesíti azt. Így lehetősége van arra, hogy a megrendelését akár több részletben állítsa össze, hiszen a korábban rögzített adatok továbbra is rendelkezésére állnak a megrendelés lezárásáig. Az alkatrészek kosárba történő elhelyezése a következő módon történik. A kiválasztott alkatrész mellett található mezőbe írja be a kívánt mennyiséget és nyomja le az enter billentyűt, vagy kattintson a kosár gombra, mely által a termék adott mennyiséghez tartozó nettó és bruttó árát láthatja egy kalkulátor segítségével. Ez után a kalkulátor ablakban található Zöld kosár szimbólumra kell kattintani, amivel kosarába helyezheti a szóban forgó tételt.
Kosár részletes kezelése menüpontért kattintson ide >> 

6. Rendelés módosítása – Módosítani a megrendelésen annak elküldéséig bármikor lehetséges. Ezt legkönnyebben a kosárból teheti meg, ahol csak át kell írni a kosarak előtti mezőben a betett mennyiséget a kívánt darabszámra. Ezt követően a zöld kosárra kattintással az árkalkuláció után ismét a zöld kosárra kattintva rögzítheti az új mennyiséget. A kosárból való törléshez kattintson a törölni kívánt alkatrészsor végén található piros kosárra.
Kosár részletes kezelése menüpontért kattintson ide >>

7. Szállítási mód kiválasztása –A rendelés lezárásaként módjában áll megjelölni a kívánt átvételi módot, mely történhet futárszolgálat útján valamint személyesen telephelyünkön. A megrendelés gombra kattintva a megfelelő opció kiválasztása után egy összesítést talál rendeléséről, ahol az esetleges házhozszállítás költségét is megtalálja.
Szállítás és szállítási díjak menüpontért kattintson ide >>

8. Rendelés aktiválása - a kosár elküldésével történik. Amennyiben a megrendelés során hibás adatot adott meg, kérjük lépjen vissza a rendelési folyamatban (ezt a képernyő bal felső sarkában található  jelre kattintva teheti meg) így javíthatja a hibás adatokat. Ha minden rendben van, lépje végig a megrendelés három fázisát, legyen figyelemmel az átvétel módjára, az esetleges eltérő vagy új szállítási címre, és a fizetési mód kiválasztására. Ha a megrendelést elküldte a rendszer lefoglalja az Ön rendelésének tételeit a Lomex Kft. készletéből. Elküldött rendeléseit a web áruház tételesen nyilvántartja, ezekből Ön tetszés szerint válogathat, és ha ez egyszerűbb az Ön számára megismételheti rendelését bármelyik előző vásárlásából, vagy elmentett kosarából.

9. Visszaigazolás – A megrendelés beérkezését követően a rendszer egy automatikus értesítést küld a regisztrált e-mail címre, a rendelés sikeres elküldéséről, majd egy újabb automata értesítést mely tartalmazza a rendelés tételeit és rendelési számot, ami alapján, ha kérdés merül fel, bármely kollégánk egyszerűen és egyértelműen azonosíthatja az Ön megrendelését. Ezt követően a feldolgozott rendelés állapotáról és a várható szállítási határidőről e-mail-ben tájékoztatjuk. Házhozszállítás esetén, nyomon követheti csomagja pillanatnyi helyzetét a GLS honlapján, a csomag feladási száma alapján.


10. Fizetési feltételek - Amennyiben Ön első alkalommal vásárol nálunk, úgy a fizetés módja áruátvételkor készpénzben, bankkártyával, esetleg előre utalással történik, vagy futárszolgálat útján teljesített rendelések esetén utánvéttel, vagy 100% előre utalással. A későbbi fizetési mód megállapítása további megállapodás alapján lehetséges. A leadott rendeléseket a regisztrációkor rögzített számlázási címre áll módunkban kiállítani.

Előre utaláskor a megrendelés lezárását követően kiállításra kerül egy egyösszegű fizetési értesítés, melyet PDF formátumban, e-mailben, illetve faxon is eljuttatunk. Ez alapján történik az utalás, melynek beérkezése után az előlegszámla kiállításra kerül. Ezt követően értesítjük Önt az áru átvételének időpontjáról, majd annak teljesítésekor kiállítjuk a végszámlát, mely részletesen tartalmazza a megrendelt tételeket, valamint a befizetett előleg összegét.
A Lomex Kft. fenntartja a jogot magának a megrendelés felvételnek megtagadására, illetve a megrendelt áru visszatartására, amennyiben a Vevőnek fizetési tartozása van, vagy jogi, pénzügyi helyzete a jövőben fizetési problémákat eredményezhet.










© 2017 Lomex Kft. Minden jog fenntartva.
Az oldal használatához a Google Chrome, a Mozilla Firefox, az Opera, vagy az Internet Explorer böngészők legfrissebb verzióját javasoljuk.